نکاتی برای روز قبل از کنکور
 
چگونه می توانیم صد در صد پیشرفت کنیم؟؟؟؟؟؟ ویژه دانش آموزان کلیه ی مقاطع وکنکوریها
 
 
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 18:50 ::  نويسنده : موسسه آموزشی ماد

 

  1. روز قبل از كنكور محل حوزه ي برگزاري خود را به طور دقيق شناسايي كنيد و نحوه رسيدن به محل را با توجه به شلوغي مسير مشخص و تعيين نماييد( روز كنكور ترافيك ويژه خود را دارد كه براي داوطلبان انساني و تجربي و زبان كه كنكورهاي آن ها روز پنج شنبه يا شنبه برگزار مي­شود مهم تر است. براي داوطلبان رياضي و هنر كه روز جمعه امتحان مي­دهند، اگر چه احتمال ترافيك كم تر است، ولي احتمال ديرتر پيدا كردن تاكسي و غيره در روز تعطيل را بايد در نظر گرفت.) در ضمن به اين مساله توجه كنيد كه ممكن است حوزه شما هم نام با محلي ديگر باشد لذا به آدرس محل حوزه كاملاً دقت كنيد.
  2. در روز قبل از كنكور، درس خواندن به منظور يادگيري حرام است! در صورت نياز به مطالعه، فقط به دوره نكات مهم بسنده كنيد و به هيچ وجه به دوره ي مطالبي كه از نظرتان گنگ يا پيچيده است نپردازيد. زيرا مطالعه فشرده در روز آخر هيچ نتيجه اي جز آشفته كردن احتمالي ذهن شما نخواهد داشت.
  3. سعي كنيد كه در آرامش كامل به سر ببريد و به شايعات و حرف هاي پراكنده اي كه درمورد كنكور گفته مي­شود اصلاً توجه نكنيد. بهتر است كه همراه اعضاي خانواده يا دوستان در پارك و هواي آزاد قدم بزنيد يا ورزش سبكي( البته نه زياد) انجام دهيد تا شب قبل از كنكور به راحتي بخوابيد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ موسسه مادخوش آمدید مغزتان کلید شما برای موفقیت در کاری است که انجام می دهید و هرچه موثرتر از آن استفاده کنید ، موفق ترخواهید بود
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چگونه می توانیم صد در صد پیشرفت کنیم ؟؟؟!!! و آدرس

 www.maad-ideas.ir

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 108054
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1